wtorek, 28 sierpnia 2012

dokładnie tego dnia

trzynaście lat temu zawarłam związek małżeński z moim ukochanym. Ehhh życie pędzi, my się starzejemy, zmieniamy się. Te trzynaście lat przeleciało jak z bicza strzelił. Kocham tego mojego chłopa bardzo, lubię z nim spędzać czas, lubię z nim milczeć i lubię się wygłupiać. Lubię wspólnie wypoczywać, jeździć, podróżować i zwiedzać świat. Bardzo lubię też wszelakiego rodzaju remonty. Wiele razy przenosiliśmy się, malowaliśmy, tapetowaliśmy, robiliśmy meble. Zawsze mamy przy tym ogrom zabawy i choć jesteśmy mega zmęczeni humory zawsze nam dopisują.

Po powrocie z wakacji jakoś nas tak natychło i pojechaliśmy pooglądać meble do pokoju dziewczynek. Ewa do tej pory jeszcze spała w łóżeczku jak dzidziuś. Wyrosło trochę dziewcze i w naszym domu dzidziusie już nie mieszkają. Tak nam dobrze szło oglądanie, że z zakupów “wróciliśmy” z nowymi meblami do dziewczyn, łóżkiem piętrowym i garderobą do sypialni. Niestety w zakupach meblowych jest mały haczyk. One rozbudzają ogromną potrzebę zmian ;) No i poszliśmy po bandzie ;) Meble maja przyjechać dopiero za tydzień a my w tak zwanym między czasie…..

DSC_6318

DSC_6326

DSC_6337

Dziś wskoczyliśmy do Ikei po parę drobiazgów. Czekamy tylko na mebelki i pokój będzie jak marzenie. Dziewczynom się juz podoba choć stoi w nim tylko łóżko i ciuchy są poukładane pod ścianą.

Oto nasz stan remontowy na dziś ;)

DSC_6338

Robótki są na razie w małym zamrożeniu, choć moja piękna chusta Riparian już dawno skończona – czeka na blokowanie. Sweterek Chaber – noszony, ukochany, nie pokazany jeszcze na blogu, a moja słoneczna Dahlia jest już na wieeeeelkim finiszu. Liczę na to, że wszystkie remonty szybko się skończą, dzieci jakoś zadomowią się w realiach szkolno-przedszkolnych i wszystko będzie git ;)

5 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj spać nie mogłam przez moje ściany. Też suszę mężowi, że znowu trzeba malować. Widzę, że rozjaśniacie pokoik. I chyba będzie lepiej. Pokaz wszystko po remoncie. I życzę was wielu, wielu wspólnie przeżytych lat. Fajna z Was para. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm a ja myślałam, że przyciemniają ;)

      my też mamy łóżko piętrowe ;) udanych remontów

      Usuń
  2. A w sumie to nie wiem czy rozjaśniliśmy, było na żółto teraz będzie na zielono ;)
    Kurcze tylko te meble mogłyby juz faktycznie przyjechać bo che mi się już zrobić wielkie sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubię remontów, natomiast bardzo lubię stan już PO remoncie! I po porządkach ;)
    Życzę miłego wieczoru.
    aaa i do zobaczenia w sobote!

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystkiego dobrego na dalsze lata :) ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie