poniedziałek, 2 stycznia 2012

Noworoczny fiołek

Powstał całkiem w mojej głowie i jak zwykle został zrobiony totalnie na oko.

Włóczka Sidar Big Softi, niecałe 5 motków

Druty KP  8 oraz 7,5

DSC_0201

Modelka wzięta z łapanki tuż przed pójściem spać, no ale muuuuusiałam.

Włóczka jest mięciutka i ciepła. Myślę, że młoda będzie się dobrze czuła w niej w szkole.

DSC_0202

DSC_0199

W ramach postanowień noworocznych postanowiłam zrobić porządek ze wzorami, bo mam je na milionie karteczek. Niektóre są drukowane, niektóre napisane odręcznie gdzieś na jakimś skrawku papieru bo mi się coś przypomniało lub zobaczyłam coś fajnego.

Zatem Nowy Rok mamy, podsumowań ubiegłego nie będzie. Podsumowania są dobre jak się przechodzi na emeryturę ;) Teraz dzielnie łapię za druty i już prawie, prawie mam wyklarowaną wizję sweterka dla Ewuni. Niestety bardzo nieświeży oddech sesji czuję na plecach i wizja całych wieczorów spędzonych nad książkami, zamiast oddając się dzierganiu, oddala realizację paru projektów. No ale jeszcze chwilę i sobie to wszystko pięknie odbiję.

A tak w ogóle to czuję się oszukana, bo kupując kalendarz na nowy rok nie zwróciłam uwagi, że po otwarciu zamiast normalnie rozplanowanego tygodnia na dwóch stronach od poniedziałku do niedzieli, tydzień zaczyna się we wtorek a kończy w poniedziałek. Normalnie skandal. Muszę w związku z tym kupić sobie nowy grrr

9 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda na modelce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny!! Szkoda, że ja tak nie umiem!!
    Wszystkiego naj naj naj w 2012 roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek,a modelka już wygląda na szczęśliwą posiadaczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kamizelka. Ładny kolorek. Modelka też zadowolona. Pozdrawiam i życzę powodzenia na sesji. Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa

    1kotka uwierz mi potrafisz ;) to nie takie trudne na jakie wygląda.

    A dziś w mojej głowie narodził się nowy projekt dla Mai. Młoda zakochana jest w kolorze zielonym, no to coś dziewczyńskiego wydumałam.

    Pozdrawiam wszystkich miłych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie zrobione i wygląda przepięknie modnie jak laleczka piękny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. AaAAA!!!! Znowu strrrrasznie mi się podoba! No i fioletowy - ulubiony mojej córki! Sama również w planach mam taki fason, chociaż nie wiem do końca jak to z tym dodawaniem oczek na "kółku" u góry? Moze jakies wskazowki??? U mnie na blogu dzisiaj mala zajawka, tylko jesli idzie o kolorki ;) sweterka/tuniki z kotkami, co ma powstac w blizej nie okreslonej przyszlosci ;)))) Oby się udalo!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, sama o takiej myślę, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie