niedziela, 24 lipca 2011

Wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie od Lete. To niesłychanie miłe. Pragnę bardzo podziękować za nie.

Jako obdarowana jestem zobowiązana do spełnienia kilku rzeczy, a mianowicie:

1. Skopiować znaczek  i umieścić go na swoim blogu.
2. Wytypować kolejne 16 osób, którym chcecie przyznać tę nagrodę.
3. Powiadomić nagrodzonych o przyznanej nagrodzie.
4. Napisać o sobie "siedem rzeczy"

Nominowane przeze mnie blogi to:

No a teraz najtrudniejsza sprawa, oto 7 rzeczy, których o mnie jeszcze nie wiecie ;)

  1. jestem zodiakalnym raczkiem
  2. tańczyłam 7 lat w balecie jako dziecko, a teraz od 4 lat tańczę taniec brzucha
  3. od paru lat produkuję dla siebie na wszystkie możliwe okazje i do każdego możliwego stroju biżuterię
  4. lubię dobre piwko, sushi i owoce morza
  5. od niedawna zaprzyjaźniam się z aparatem fotograficznym i ta przyjaźń niewykluczone, że zmieni się w miłość. Znacznie bardziej lubię być fotografującą niż fotografowaną z racji permanentnego niezadowolenia ze swojego wyglądu
  6. marzę o podróży do Hiszpanii, Wenecji, Prowansji, Toskanii  – generalnie znacznie bardziej niż architektura pasjonują mnie smaki i zapachy miejsca gdzie jestem
  7. stateczna mama i żona kilka razy zaszalała: zjazd z 40 metrowego mostu na linie, spacerowałam po bagnach umazana w …. śmierdzącym po same pachy, samotna 10 dniowa wyprawa na Fuerteventurę, dawno dawno temu miałam drobny incydent z modelingiem

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog :)

    Bardzo dziękuję za wybór mojego, ale nie będę kontynuowac. 16 to dla mnie zdecydowanie za mało, żeby wybrac.

    Pozdrawiam, I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo dziekuję, ale ja niczym nie zasłużyłam na takie miłe wyróżnienie :)
    pozdrawiam bardzo serdecznie
    Małgorzata
    http://1kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie