czwartek, 21 sierpnia 2014

urlopowo???

Miało być inaczej a wyszło jak zwykle. Marzył mi sie urlop nad morzem. Powolne, leniwe spacery. Nawet ta obrzydliwa flądra byłaby dla mnie rarytasem. Marzyło mi się dzierganie na plaży i budowanie zamków z dzieciakami. Jednak życie czasami potrafi nas bardzo zaskoczyć i sprawić, że pech goni pech. Z przyczyn zupełnie niezależnych od nas nasz nadmorski urlop pozostał tylko w sferze marzeń. Przykro, ale trudno. Życie biegnie swoim spokojnym rytmem dalej.

Żeby nie oszaleć i nie siedzieć ciągle w domu wyznaczyliśmy sobie plan. Zwiedzić maksymalnie nasz ukochany Wrocław. Planujemy być wszędzie tam gdzie małe nóżki pięciolatki będą w stanie dojść.

Pierwsza nasza wyprawa pokierowała nasze kroki – jak co roku z resztą – do ZOO. Uwielbiam tam chodzić, zwiedzać, oglądać, podziwiać. Pamiętam ZOO jako dziecko. Pamiętam jak wyglądało jak opiekowało się nim Państwo Gucwińscy. A teraz to jest dla mnie szok! Jest pięknie, rozbudowuje się, pięknieje i zapewnia wielogodzinną rodzinną rozrywkę.

DSC_0554 Zwierząt Wam nie pokażę. Zapraszam do obejrzenia samemu :)

Wycieczka do ZOO była idealnym pretekstem do uwiecznienia na zdjęciach mojej nowej niebieskiej bluzeczki.

DSC_0635DSC_0636 No nieskromnie powiem, że fajna jest i bardzo ją lubię.

Kolejna wycieczka upłynęła nam pod hasłem “łap krasnala bo ucieknie”

DSC_0694 Tato w pracy więc trzy dziewczyny spacerują i podziwiają wchodząc we wszystkie dziury, na wirze i do piwnic.

DSC_0697 A Wrocław z góry jest taki piękny. Aż po sam horyzont gdzie widać górę Ślężę.

DSC_0700

DSC_0698

Wczoraj pogoda ciut nas rozpieszczała. Było piękne słońce i wiaterek. Nie mogłyśmy przepuścić takiej pogody. Kompas wskazał nam kierunek na Ogród Botaniczny i Muzeum Przyrodnicze. A co widziałyśmy? Cuuuuda Panie cuuuuda.

DSC_0748 DSC_0743 A w ogrodzie jesień już widać czy się tego chce czy nie…

DSC_0761

Gdy już nam się znudziło oglądanie roślinek pęd ku górze, ku niebu kazał nam się wspiąć na kolejną wierzę kościelną.

DSC_0792 Tym razem było łatwiej niż poprzednio. Winda po 60 schodach zawiozła nas na szczyt ufff. Poprzednio deptałyśmy 304 schody, które czuję w nogach do dziś. Dzieci stwierdziły, że z mamą są najlepsze wycieczki. A gdy zgłodniały zamiast do McD.. poszłyśmy do Jacka i Agatki na schaboszczaka z ziemniaczkami i surówką z marchewki. Dzieci były zaskoczone, że w takim barze co wygląda jak stołówka z dawnych lat można zjeść za małe pieniądze i tak smacznie :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was wrocławskimi wynurzeniami.

DSC_0722 Spacerować po Wro jeszcze będziemy. A gdzie nas jeszcze wiatr zawieje? Kto wie?

DSC_0798 Pozdrawiamy serdecznie. Cała nasza wesoła, babska zgraja.

10 komentarzy:

  1. w mieście wakacje też na szczęscie są ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się nie ma co się lubi... Wspaniale spędzacie swój wolny czas :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu pięknie wyglądasz w tej bluzeczce! Skromność w tym wypadku zupełnie nie jest potrzebna. My nie pojechaliśmy w tym roku na urolp, ale to przecież nie znaczy że wolnych chwil nie da się przyjemnie spędzić, widze że też jesteś tego zdania. To zalezy tylko od nas, prawda? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, no szkoda, że się nie udało, ale za to wycieczki bombowe! :-)
    Aniu, uściski! A co się odwlecze, to potem będzie jeszcze fajniejsze, słowo czarownicy :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. W ZOO jest cudnie, byliśmy całą rodzinką we wtorek :) przyznam, że jak zobaczyłam wasze zdjęcie z wyprawy do ZOO to mi się też zachciało, więc dziękuję bardzo za inspiracje. A Twoje dziewczyny pewnie przeszczęśliwe :) taka mama to skarb.
    Bluzeczka fajna i idealna na upały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że wyjazd nad morze nie wypalił, ale z drugiej strony jak się mieszka w tak pięknym mieście jak Wrocław, to można sobie inaczej zorganizować wypoczynek.
    Sama miałam okazję w czerwcu tego roku pozwiedzać Wrocław. Widok miasta z wieży Kościoła Garnizonowego dech zapiera;- bynajmniej nie z powodu wdrapywania się na wieżę ....haha.....
    Najważniejsze, że córy zadowolone z wycieczki.
    Świetnie w tej bluzeczce wyglądasz.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. merhaba Ann! hepiniz harika görünüyorsunuz, fotoğraflar çok güzel! bu benim yeni blog. selamlar Türkiye'den :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i to mi się podoba - jak nie wyszedl plan A to zamiast usiąść i płakać (i sie nudzić czas marnując) wymyśla się plan B - ech żeby moje draństwo chciało tak pozwiedzać...
    We Wrocławiu byłam półtora dnia, kilka lat temu i od tamtej pory kombinuję jak tam wrócić, bo żadne inne miasto dotąd tak mi nie przypadło do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam większość miejsc pokazanych przez ciebie we wpisie, a zdjęcie ze Ślężą na horyzoncie to prawdziwy majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie