środa, 30 lipca 2014

Three Braids

Dziś środa więc będzie o dzierganiu i czytaniu. Bardzo dobrze się złożyło, że właśnie dziś ukazał się wzór Three Braids Justyny Lorkowskiej, który miałam okazję testować, więc na gorąco się chwalę.

DSC_0494

Sweterek ma konstrukcję kimoniastą. Jeszcze takiego cudaka w swojej stajni nie mam więc z chęcią podjęłam się testu. Zdjęcia liche bo małżonka złapałam dosłownie w biegu żeby mi pstryknął cokolwiek. Wełna i 32 stopnie gorąca na dworze też nie sprzyjały sesji, ale coś jest :)

DSC_0500

Sweterek jest bardzo wygodny i myślę, że jak się ochłodzi będzie dzielnie towarzyszył mi w pracy.

wzór: Three Braids by Justyna Lorkowska

włóczka: Alize Cashmira – farbowanie własne

druty: KP 4mm

Bardzo mi się podobają te warkoczyki :)

DSC_0528 

A co jeszcze na froncie? Czyta się ciągle “Ofiara losu” i myślę, że do końca tygodnia skończę. Wciągnęła mnie na maksa niestety na czytanie mam czas tylko w autobusie i dziś prawie przejechałam swój przystanek ;)

Poza tym mam jakiś szał chustowy. Jedną już powiłam, druga się kończy, trzeciej zostało tylko parę rządków i w sobotę kupiłam sobie włóczkę na kolejną, a jeszcze jedna czai się żeby wskoczyć na druty. No jakoś muszę bo inaczej się uduszę ;)

ładna prawda?

DSC_0522

A na koniec jako małą zajawkę pokaże kolejną moją farbowankę. Wiśnióweczka w pełnej krasie.

DSC_0517

Buziaki i miłego wieczoru życzę.

8 komentarzy:

  1. Sweterek przepiękny:))) Wełenki też niczego sobie. Sama radość z takich tworzyć:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i u wszystkich niteczkowe zakupy, a u mnie taki jakiś zastój... Kolorki, że mniam! Aż czekam na to co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy kimonowy sweterek - książkę już sobie zaznaczam ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne włóczki. Podoba mi się ten Twój nowy sweterek z warkoczykami.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Sweterek jest bardzo urodziny, a farbowanie prawdziwie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muy bonito, me encanto el diseño!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie