czwartek, 19 czerwca 2014

Nelumbo

Wreszcie udało mi się skończyć ten sweterek. Test tego wzoru przypadł na ciężki czas. No niestety czasami w życiu tak bywa, że człowiek musi zwolnić z różnych przyczyn. No nic sytuacja dalej nie wyjaśniona i nie opanowana. Służba zdrowia każe czekać na biopsję do 4 lipca. Więc czekam i staram się nie myśleć tylko dziergać. Więc dziergam i udziałam Nelumbo.

Asia poprosiła mnie o ten test to i ochoczo się zgodziłam. A co z tego wyszło sami oceńcie.

DSC_0363

Sweterek już lubię i myślę, że będzie często noszony. Taki nie za gruby nie za cienki lecz w sam raz, a moja farbowanka Esmeralda wygląda w robótce zaskakująco fajnie. Myślałam, że będę musiała robić na przemian dwoma motkami ale okazało się to zupełnie niepotrzebne.

DSC_0318

wzór: Nelumbo by Asja Janeczek

włóczka: YarnArt Wool

druty: KP3,5mm

DSC_0357

DSC_0340

12 komentarzy:

  1. Jak juz pisalam sweterek piekny! Trzymam mocno kciuki aby wyniki byly ok. A zycie daje popalic - cos o tym wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim trzymaj się dzielnie i bądź dobrej myśli!
    Wiem co przeżywasz,bo od września zeszłego roku mam taki młyn w głowie...póki co jak sama widziałaś jestem i mam się dobrze.Wierzę też że inaczej nie będzie ;)

    Nelumbo jest boskie! Wyglądasz cudownie!
    Ja czekam na dostawę włóczki u Marzenki i wydziergam sobie swoje.Żebym tylko tak dobrze jak Ty w nim wyglądała....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się Twoje Nelumbo podoba - pięknie w nim wyglądasz :) Za sprawy zdrowotne trzymam kciuki, żeby jak najszybciej okazało się, że wszystko jest ok. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny sweterek. Bardzo podoba mi się Twoja wersja :-)
    A z Twoim zdrowiem będzie dobrze - zobaczysz. Nie daj się złym myślom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu będzie dobrze, musi być. Trzymam mocno kciuki za pomyślne wyniki.
    Nelumbo jest cudowne, i ta włóczka, zestaw idealny. Nie dziwię się, że już go uwielbiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo, cudny sweterek :-)
    ech, służba zdrowia to temat na habilitację. trzymam kciuki! przede wszystkim nie martw się na zapas, bo stres w niczym nie pomaga. przerabiałam czekanie 3-miesięczne, wiem jak jest. trzeba wymiatać z głowy złe myśli, oddychać głęboko i uśmiechać się aż do bólu szczęki. uśmiechanie pomaga, bo im więcej my się uśmiechamy, tym bardziej do nas się uśmiechają, a to sprawia, że my się uśmiechamy jeszcze więcej ;-]
    uściski, Kochana! i wieeeeeeeeeelgachny uśmiech :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, piękny, uroczy. Kolorki świetne do tego wzoru. Też sobie drutki ostrzę na Nelumbo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nelumbo cudne! Dziergaj, dziergaj nie daj się strachowi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Nelumbo! Śliczne kolory! Idealnie do Ciebie pasują.
    Zdrowotnie wszystko będzie dobrze! Wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nelumbo - śliczności! Uwielbiam kolor i te delikatne wzorki, idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta włóczka, wspaniałe kolory i fajny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek śliczny, ale czego się spodziewać skoro dziewiarka uzdolniona, wełna piękna i wzór doskonały?
    Pozdrawiam serdecznie i szczerze życzę dużo pozytywnego myślenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie