piątek, 27 czerwca 2014

Dumna

Posiadanie dzieci niesie ze sobą cała masę wyzwań. Jak dzidziuś jest mały to człowiek się cieszy każdym nowym uśmiechem, gestem. Jak dziewczynki były całkiem małe wszystkie te ich drobne postępy wywoływały na mojej buzi uśmiech a w sercu radość. Jednak teraz – jak już przekroczyły pewien etap w swoim życiu – permanentnie wzruszają mnie ich sukcesy i osiągnięcia. A może to moja starość ;) zmiękcza mi tak serce i oczy i rozwala mnie totalnie. 11 czerwca było zakończenie przedszkola oraz impreza z okazji dnia mamy i taty. Spłakałam sie jak bóbr gdy moja Ewcia pięknie tańczyła poloneza kończąc pierwszy etap edukacji.

DSC_0260

Wzruszam się patrząc na to jak dzieci szybko rosną, jak zyskują nowe umiejętności i stają się niezależne.

DSC_0300

Młoda odebrała list gratulacyjny i dyplom na zakończenie przedszkola. Ehhhh od września będzie uczennicą klasy 0 w SP44.

A dziś kolejna porcja wzruszeń. Jestem jakaś taka miękka i zamiast patetycznie śpiewać hymn ja w skrytości powstrzymuję łzy. Jestem taka dumna z moich dzieci. Maja dziś odebrała świadectwo z wyróżnieniem osiągając średnią 5,09

DSC_0378

Choć czasem nie wkurzają są kochane i słodkie jak miód. Siostrzyczki, moje gwiazdeczki.

DSC_0383

Mam bardzo emocjonalny stosunek do szkoły w której uczą się dziewczynki. Znam tam każdy zakątek, bo to była także moja i Piotra szkoła podstawowa jakieś 2000 lat temu ;) i właśnie dla tych wzruszeń i dla tych niezapomnianych emocji warto mieć dzieci w wieku szkolnym.

Wczoraj miałam urodziny. 35. Okrągłe. Stara jestem ;) ale staro się nie czuję ;)

A na koniec mała zajawka sweterka świeżo ukończonego.

DSC_0452

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Aniu :) Gratuluję też sukcesów szkolnych obu gwiazdek!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to już wiem co mnie czeka w przyszłości. Chyba już zacznę składować chusteczki bo ze mnie też wielka płaczka :)
    Dziewczynki masz cudowne i nie dziwię się, że jesteś z nich mega dumna :)
    Sweterkiem pokusiłaś a ja chcę go zobaczyć w całości, bo ten kawałeczek wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam stara od razu, to co ja mam powiedziec? :D
    a ze dzieciaczki zdecydowanie za szybko rosna to widze kazdego dnia ;D
    Gratuluje madrej corki i juz prawie uczennicy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka stara....? ja mam 5 lat więcej ;-) a jaka młoda jestem...
    Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe - samych pogodnych chwil i dużo szczęścia :-) A jeszcze więcej zdrowia.
    Wspaniałe masz córeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty stara ??? chciałabym mieć Twoje lata i znowu przeżywać jak moje dzieci kończą różne etapy edukacji.... teraz się żenią ;)
    Wszystkiego najlepszego !!!
    Sweterek zapowiada się cudownie :)) takie moje kolorki....
    Miałam już kiedyś zapytać jakiej włóczki używasz do farbowania ? To taka specjalna ? Napatrzyłam się u Ciebie na te Twoje farbowanki i mnie naszła ochota na takie :) Bardzo mi się podobają takie cieniowania, które nie tworzą pasków w robótce.... muszę chyba bardziej zgłębić temat zanim się za to zabiorę ....
    Pozdrawiam :)
    P.S.
    A córeczki masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam jaką włóczkę używałaś do farbowania :)
      A farbki jakie ? Ja kiedyś farbowałam takimi do tkanin z motylkiem ale nie do końca byłam zadowolona z efektu ....

      Usuń
  7. Aniu, wszystkiego najlepszego! Dzieci rosną szybciej niż przypuszczasz, bo to jakoś przyspiesza, kiedy idą do szkoły. Ani się nie obejrzysz, a już z domu wyjdą, więc ciesz się nimi, póki są. Wiem, co mówię, ja matka "starych synów" :)
    No i czekam na resztę do oglądania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie