piątek, 20 czerwca 2014

Frozen

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Niestety nie lubię takiego czekania i stąd moje chwilowe marudzenie. Ja jestem człowiek czynu. Już bym chciała wszystko wiedzieć by w razie czego… No dobra ale ja nie o tym dziś chciałam.

Tadaaaaam

DSC_0309

Nowa kolorowanka. Do samego końca nie mogłam się zdecydować jaki zestaw kolorów wybrać. Czy w niebieskościach czy w zieleniach? Jednak dobre duszyczki ułatwiły wybór i jest Frozen.

DSC_0306

Tym razem zależało mi na bardzo subtelnych cieniowaniach i nie wiem czy dobrze to widać na zdjęciach. Jest i błękit i granat i gdzie niegdzie przebłyski szarości. Kolor miał być jasny by ładnie prezentowały się warkoczyki. A będzie ich aż trzy ;) na moim sweterku.

DSC_0312

Bardzo lubię farbować włóczkę pod konkretny projekt. Mogę wtedy dokładnie przemyśleć jak wydobyć zarówno piękno wzoru jak i piękno włóczki. Fajnie będzie się działo bo na 4mm to i szybko poleci. Od paru miesięcy robię samymi wykałaczkami i mam ochotę na jakieś grubsze dzierganie :)

Mam jeszcze w najbliższych planach bambusową bluzeczkę także w kolorze blue dzianą na co najmniej 4,5mm a może nawet na 5mm to już całkiem poleci :)

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu

8 komentarzy:

  1. Uzyskałaś bardzo ładny kolor, gratuluję wyczucia. Łatwiej jest uzyskać ładne, kontrastowe zestawienie niż subtelne, delikatne kompozycje. Przynajmniej taka zasada działa w dziedzinach artystycznych na których choć trochę się znam, farbowania póki co nie próbowałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudna frozen :-) ja się zabrałam za zimowy sweter, hyhy. zaczęłam od rękawów, 2 na raz, żeby potem nie musieć się męczyć, resztę zrobię sobie bardzo radośnie, ale rękawów nie cierpię! może też bym jakiś warkoczyk gdzieś machnęła... jeszcze nie robiłam warkoczy ani razu...
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota. Bardzo mi się podobają te delikatne przejścia barw. Powinnaś w nim świetnie wygląda, bo Tobie jest najładniej w zimnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrastasz na mistrza farbowania :)
    Super kolorki Ci wychodzą.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania no co jedna to lepsza ta Twoja farbowanka. Cudo, znowu się nad nią rozpływam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, subtelne odcienie błękitu w mistrzowskich przejściach kolorystycznych! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zielonkawy sweterek z Twojego poprzedniego wpisu jest bardzo ładny i ma fajny wzór.
    Wełenkę ufarbowałaś idealnie. Spodziewam się, że wydziergasz z niej śliczny sweterek,
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kolor, a właściwie kolory wybrałaś :-) Bardzo mi się podobają.
    Bardzo jestem ciekawa tego Twojego nowego projektu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie