poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Yakushima

Dawno mnie nie było ale za to przybywam z nowym sweterkiem. Oczka na sweterek zostały nabrane z początkiem marca i robota szła bardzo przyjemnie, aż tu nagle się okazało, że zabrakło włóczki na dokładnie 5cm rękawa. Cały sweterek przeleżał zanim jeden nieszczęsny moteczek przyszedł do mnie w torebce Agusi ;)

DSC_8689

Sweterek jest cudownie ciepły, ale przez to, że rozpinany bardzo się lubimy tej wiosny.

DSC_8706

wzór: Yakushima by Justyna Lorkowska

włóczka: Drops Lima

DSC_8721

DSC_8713

A jutro będzie kwiatuszkowo i na niebiesko ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo twarzowy sweterek i równiutko wydziergany:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter super, ciekawe i b. dobrze dobrane guziki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ,i mi guziczki wpadły w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter śliczny a guziki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz popieję jak bardzo lubię Twoją grzywkę :-)
    Dzięki Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że się lubicie, nie dość, że praktyczny, to jeszcze do tego bardzo ładny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny !!! Kolor też cudny. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweterek. Podoba mi się tym bardziej, że jest rozpinany i ma kieszonki.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek :) Nie dziwię się, że się lubicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie