wtorek, 22 kwietnia 2014

małe pawie oczko

Jupijajej. Spieszę donieść, że dziś zakończył się ten etap roku, który – jak co roku – jest dla mnie mega męczący. Od grudnia do końca kwietnia zawsze mam urwanie głowy w pracy i roboty jest po same kokardki. No ale dziś jest ten piękny dzień w którym wysłałam w świat ważne sprawozdania i teraz mam luuuz. Można będzie się zająć normalną pracą :) a po pracy nie padać ze zmęczenia tylko dziergać ile się da ;)

No dobra tak marudzę, marudzę a tu ostatnio mały sweterek się udział. Nawet nie wiem kiedy. Jest to kolejny wspaniały test dla Justyny. Tym razem mała wersja sweterka pawie oczko. Dużą wersję bardzo lubię, a mała wersja jest mega urocza na mojej modelce :)

DSC_8855

Kolor sweterka nie został wybrany przypadkowo. Jako zapobiegliwa mama już szykuję wyprawkę mojej zerówkowiczce. Ehhhh od września szkoła, a taki niebieski sweterek będzie w sam raz na galowe apele.

DSC_8838

wzór: Peachick Eyes Cardigan by Justyna Lorkowska

włóczka: Zitron Trekking Sport XXL

Sweterek miał być z długimi rękawkami, ale młode zachciało krótkie i chyba nawet taki z krótkimi mi się bardziej podoba. Jedyną modyfikacją od oryginału było to, że zrobiłam ściągacz z przekręconymi prawymi. Jakoś tak bardziej wolę niż zwykłe prawe lewe

DSC_8867

A na koniec jeszcze koszykowo i świątecznie. Dobra mina to podstawa ;)

DSC_8833

Mam nadzieję, że teraz będzie mnie trochę więcej. A na drutach króluje len i grucha, a z drutów zszedł wesoły dziewczęcy sweterek i od razu wskoczyło coś czerwonego dla Ewci. Się dzieje.

Jak tam? Objedzeni? Bo ja bardzo hihihi i tyłek znowu urósł ehhh

6 komentarzy:

  1. Dziewczyny, ale jesteście piękne! A szkolny sweter niezwykle udany. Wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesteście! Syskie csy!
    A Pawie na Ewuni to mistrzostwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały sweterek ,Super fotka wszystkie dziewczyny razem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo wdzięczny, podoba mi się.
    Ostatnia fotka urocza.
    ...Objedzeni, objedzeni -- jak przystało na Święta ..hihihi....
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uroczy sweterek, razem wygladacie cudownie,gratuluje slodkich coreczek, pa, ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie