wtorek, 8 kwietnia 2014

kwiateczek

Tak jak obiecałam oto przedstawiam już nienajnowszy ale jeszcze nie prezentowany sweterek, który był testem wzoru Flower Cardigan by Ewelina Murach. Wzór tego sweterka będzie dostępny wkrótce bo test powoli dobiega końca.

DSC_8742

Powiem tak – sweterek jest fantastyczny i bardzo się cieszę, że go mam. Nie dość, że jest niebanalny to jeszcze świetnie sprawdza się zarówno do pracy jak i na niedzielnym spacerze.

DSC_8740

DSC_8744

W zasadzie nie lubię luźnych swetrów, ale ten jest bardzo wygodny i ulubiony w noszeniu. Troszkę się martwiłam w robótce, że rękawy wychodzą wąskie ale teraz juz wiem, że zawsze chcę mieć takie w każdym swetrze. Lubię to. Zawsze podciągam rękawy a w tym sweterku lubie jak tak miło przylegają. No i słówko o włóczce. Drops Karisma. Hmmm wiele się złego naczytałam o niej, że jest bleee a fu u w ogóle. Ja jestem zachwycona. Pięknie się układa, pierze i nosi. Zaliczam ją do moich ulubionych i myślę, że będę sięgać po nią częściej.

DSC_8728

A jutro postaram się odejść trochę od służbowo testerskich wpisów i pokażę co ostatnio zajmuje mi ręce i głowę ;)

10 komentarzy:

  1. Ale się rozszalałaś z tak dużymi projektami, jakimi są swetry. Jestem pod wrażeniem. Każdy z nich i czerwony i niebieski są super. I bardzo ładnie w nich wyglądasz! Pozdrawiam. Dana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek.Pięknie zrobiony.Co się tyczy Karismy to jest super.Mam z niej IGLOO sukienkę i jestem b.zadowlona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ swego czasu spodobała mi sie dziecięca wersja tego swetra (przymierzam się zrobić młodszej córce), to i wersja dla dorosłych mi się podoba. :-)) Ładnie Ci w tym udziergu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że lubisz zdecydowane kolory.
    Ciekawy sweterek- bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!!!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! To jest rewelacja!!! Przepięęęęęękny jest!
    Ja za karismą faktycznie nie przepadałam, podgryzała na początku i może dlatego byłam lekko rozczarowana. Pewnie spróbuję kiedyś jeszcze raz. Ciekawa jestem, co dzisiaj pokażesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Bardzo mi się podoba :-) I Ty w nim mi się podobasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam na żywo! Piękny!
    Kolor świetny dla Ciebie Aniu. I ten kwiatek na plecach...:) Całość wygląda (no i Ty!) doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy - super się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny sweter , gratuluje talentu, piekny wzor,pa, ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie