czwartek, 19 września 2013

Criollo

Mam ogromną przyjemność zaprezentować kolejny sweterek, który był testem dla Lete. Uwielbiam kolor czerwony, taki malinowy.
DSC_5074
DSC_5117
Zdjęcia zostały zrobione ostatniego ciepłego dnia lata. buuu a teraz tak chłodno
DSC_5050
Biżuteria jest mojej produkcji. Pare lat temu pochłaniało to cały mój wolny czas. Wtedy kamyczki - teraz włóczki ;)
DSC_5100
wzór: Criollo by Justyna Lorkowska
włóczka: Zitron Trekking 6 ply
druty: KP3,25mm
Niestety sweterka już nie mam :) Został mi skradziony przez mamusię. Niech jej się dobrze nosi :) a ja zrobię sobie cos nowego hihihi

10 komentarzy:

  1. Piękny sweterek. Bardzo Ci do twarzy w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że go skradła ;) Piękny! A te rękawki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, pasuje Ci ten kolorek. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. przez to wykończenie bardzo elegancki, takie szczegóły dodaja uroku i smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jesteś stworzona do tego koloru! Super w nim wyglądasz więc nie masz wyjścia ;) musisz wydziergać jakąś malinką dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie. Dziękuję za Twoją nieocenioną pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny! Kolorek cudny (uwielbiam taką czerwień), bardzo do Ciebie pasuje!! Biżutki też fajnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, energetyczny kolor! Nic dziwnego, że Twojej mamie się spodobał :) Ślicznie Ci w nim :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie