niedziela, 8 lipca 2012

miło

Miło i gorąco. Jedynym miejscem, które pozwala przetrwać te upalne chwile jest działka mojej teściówki. Dużo drzew, zieleni i każdy może robić co mu się podoba. Ja najbardziej lubię dziergać w cieniu jabłonki. Z małą doza nieśmiałości kupiłam kiedyś włóczkę bambusową.  Nie mam doświadczenia w tej materii. Miała z niej powstać sukienka. Zaczęłam nawet, ale sprułam. Cos nie potrafię z tej włóczki jej zrobić. Potrzebowałam coś na dobry początek. No i jest. Bluzeczka cudownie miękka i w sam raz letnia. Nie przypuszczałam, że dzianina z bambusa może być tak przyjemna w dotyku.

DSC_4837

DSC_4840

Jednak niech nie zwiedzie Cię ten anielski wygląd. Ewcia to jest mój mały słodki anioł z podbitym okiem. Ot taki mały łobuz.

DSC_4852

Moje dziewczyny uwielbiają działkę babci Halinki. Mają tam pełen luz i full kontakt z naturą.

DSC_4801

A wieczorem wybraliśmy się do znajomych na małego grilla. Uwielbiam małe dziecięce stópki. Są takie rozkoszne.

DSC_4870

No i ktoś tu chce blaciśka.

DSC_4874

hmmm ja tam chyba wolałabym kotka ;)

DSC_4889

To była bardzo miła sobota.

Ps. a tu kilka danych technicznych odnośnie bluzeczki

wzór: Tango Tank by Sarah Ronchetti

druty: KP 3mm

włoczka: Alize Bamboo

11 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka, a modelki masz niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka. Bardzo ładne kolorki. Dziecko brudne, zadrapane, czy z podbitym okiem, to dziecko szczęśliwe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę, że bluzeczka prześliczna!
    A jeśli chodzi o bambusa, to Ci powiem, że jakiś tydzień temu miałam na sobie te zielona bluzkę z bambusa i mimo tego, iż się on rozciąga, to chętnie bym sobie kolejna zrobiła - właśnie przez to jak przyjemna ta dzianina jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje kochane babeczki za wszystkie miłe słowa. Strasznie miałam potrzebę skończenia jakiejś rzeczy. Przez te ostatnie miesiące studiów to tylko ufoki mi rosły :)

    Justynko z całego serca dziękuję za ta cenną uwagę. Całkiem zapomniałam, że bambus się rozciąga. Musze o tym pamiętać przy robótkach dla dorosłych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta bluzeczka i super ma kolorki :))
    blaciśka, blaciśka! ;)))) he,he,he

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka, no i jakie modelki!!!:)
    Tez zabieram się za bambus:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jak wakacyjnie .... piekna tuniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna bluzeczka..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. nie bluzeczkę można dostrzec dopiero po kilkakrotnym obejrzeniu zdjęć - przecież te śliczne aniołki wszystko przysłaniają - ale jest rzeczywiście fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie