środa, 25 lipca 2012

4 gramy

dokładnie tyle zabraknie mi, żeby skończyć tego dziwoląga. Zmusiłam się i zrobiłam w ufoku jeden rękaw i się okazało, że na drugi zabraknie dokładnie 4 gramy. Ile to jest? Ile to rzędów? Dwa, cztery? Grrrrrrrr

DSC_5045

Miłe to, to i przyjemnie grzeje w chłodny wieczór. Szkoda, że tylko moje kolana podczas robótki ;)

DSC_5044

No i znowu mój słonecznik ląduje w trzeciej szufladzie by czekać na swoją kolej. Wymyśliłam, że spruję ten rękaw i zrobię go od nowa tylko będzie ciut węższy. Ehhh jeszcze raz rękaw. Normalnie jakby ten sweterek miał trzy rękawy tak się czuję :)

A ja dalej w kuchni i w garach. Zamykam lato w słonecznych słoikach.

Ogóry królują – bo to ich czas. Za chwilkę się skończą i z działeczki będziemy targać zupełnie cos innego.

Tym razem korniszony

DSC_5040

Wygrzebałam jeszcze piękne staromodne słoiki. Urzekły mnie no i po prostu musiałam je zapełnić ;)

DSC_5041

Lubicie leczo? Takie pachnące latem i świeżymi warzywami? – ja swoje będę jadła srogą, śnieżną zimą, gdy za oknem będzie już tak brzydko, a do lata będzie jeszcze tak daleko ;)

DSC_5042 

Wiem, wiem, łasuch jestem, a tyłek rośnie. No co ja poradzę, że ja lubię smacznie, kolorowo i czasami nie do końca dietetycznie i fit ;)

A wkrótce – drutowo - będzie o tym co już skończyłam i o planach na przyszłość :)

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że zabrakło włóczki i musisz przerabiać, bo zapowiada się świetnie :)) Ten wzór widziałam już w kilku pracach i przyznam, że jest niesamowity :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno, zabrakło to zabrakło, a sweterek i tak skończę ;) bo wzór także mnie bardzo urzekł :)

      Usuń
  2. kurczę, ogórki! a uwierzysz, że u nas wszystkim pomarzły i wszyscy musieli odsiewać. i jeszcze nie ma ogórków u nikogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę, ja siałam chyba ze 4 razy buraki i taka bida że aż słabo, pietruszki i koperku też w ogóle nie mam. Jakiś taki dziwny rok

      Usuń
  3. A co to za włóczka - może coś dopasujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, co to za włóczka? Może ktoś ma i nie będziesz musiała robić trzeciego rękawa :) Pisz ogłoszenie na gazetowym forum lub u siebie na blogu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochane za szczere chęci, ale podjęłam decyzje o pruciu. Trochę inaczej zrobię rękawy i powinno być ok. Może nawet lepiej to wyjdzie niż jakbym to tak zostawiła, niestety sweterek w takim układzie musi ciut poczekać na swoją kolej :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie