środa, 18 lipca 2012

hibernacja

Ufo’ki mnie atakują, wpadają w stan hibernacji zawsze w tym samym momencie. Nienawidzę robić rękawów i w związku z tym leżą te dziady i patrzą na mnie tymi dziurami w miejscu rękawów. ;(

DSC_4975

. No ale dobra, powiedzmy, że się wzięłam w kupę i przykręciłam do słonecznika druty. Mam nadzieję, że skończę te swetry wreszcie, bo to aż wstyd.

No ale żeby nie było, że taki leń jestem i ladaco. Na potęgę przerabiam ogórki

DSC_4969

A w mojej podręcznej spiżarce to juz prawie brakuje miejsca – tu dżem z czarnej porzeczki

DSC_4972

Pozdrawiam smacznie, letnio z ufolem w dłoni ;)

11 komentarzy:

  1. ooo ja też nie lubię rękawów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porzuciłam robótki na rzecz szycia, przeszywania. I leżą tak odłogiem niedokończone robótki a w dodatku teraz urlop. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ale napisałam to tak, jakbym była jakaś niedouczona. Po prostu oglądam film.

      Usuń
  3. Skoro tyle dobroci robisz, to robótki się nie pogniewają, poczekają na swoją kolej:)ja z kolei zszywać nie cierpię (jeśli trzeba):)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. ogórki mają pierwszeństwo ;) :)
    a robótki poczekają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robótki jeszcze zdążysz:) Taki domowy dżemik z porzeczek- rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczęta za wsparcie ;)
    dzis ciąg dalszy ogórowej manii. Wczoraj wieczorem z działeczki dwie torby przyjechały i pół kosza papierówek. Szaleję w kuchni.

    Może te pierwsze wakacje tak na mnie wpływają może ta pogoda, może nawał obowiązków w robocie, ale jak przychodze do domu to padam na pysk.

    Jeszcze raz pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie. Dziękuję, że tu zaglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, podziwiam tych, co przetwory robią... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie lubię robić rękawów - jestem z Tobą przy przetworach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawość już mnie zżera!! Dokończ chociaż jeden - może ten pasiak? :) Uwielbiam czarnąporzeczkę - a dżem w szczególności!!! mniam mniam....

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja wnioskuje o kolejny wpis na blogu bo chce mi sie go czytac bardzo!!!! wniosek z Brytwanii prosze o poparcie! Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie