czwartek, 3 maja 2012

intensywne dwa

O tak to były bardzo intensywne dwa pierwsze dni maja.

1 maja całą rodzinką wybraliśmy się na Rynek bić gitarowy rekord Guinnesa

DSC_0701

Rano zarejestrowaliśmy się i ćwiczenia trwały, aż do 16:00

DSC_0731

Moje kochane gitarzystki

DSC_0745

No i Małż ;)

DSC_0805 

i żeby nie było, że mnie tam nie było i że rekordu nie byłam ;)

DSC_0789 

Pobiliśmy rekord. Ponad 7000 osób grało na gitarach. Było ekstra za rok też będziemy grać. A tak w ogóle to kocham moje cudowne miasto.

DSC_0810

Po rekordzie zabraliśmy Maję na koncert. Taki prawdziwy, dorosły. Grał T Love i zespół, który pamiętam jak byłam w Majowym wieku. EUROPE. Czad normalnie czad. Młodej się podobała muzyka Dinozaurów

 

A wczoraj znów cały dzień spędziliśmy na powietrzu. Ciepło, miło, rodzinnie. Po tym weekendzie to będziemy opaleni jak po wczasach na Teneryfie. Lubię takie wspólne spędzanie czasu.

DSC_0771

A dziś też intensywnie będzie ;) no chyba, że burza nam te nasze plany pokrzyżuje.

12 komentarzy:

  1. Fajna ta Wasza rodzinka!!!Ja też lubię Wrocław :)Pozdrowionka majowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami wymuszam na małej znajomość normalnych zespołów, żeby pokazać jej, że jest muzyka rockowa. Miłością mojej 10 latki jest np Justin Biber i Bruno Mars. Zupełnie nie wiem, co oni śpiewają. Pokaz grania Hey Joe widziałam natomiast w telewizji. Super wyczyn. I taka muzykę powinno znać moje dziecko. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my właśnie młodzież oswajamy z "naszą" muzyką. Maja jest największą fanką Jacksona, o Davidzie Jonym Gilmour mówi najlepszy Indianin??? - dlaczego - nie wiem, ale jego płyty puszcza sobie do snu.
      No ale żeby nie było. Michel Telo - czy jak mu tam też króluje i jakiś Pitbull - co nie wiem kto to jest.
      Pozdrawiam
      Buziaki

      Usuń
  3. a juz bylam pewna, ze to starsza przyczynila sie do bicia rekordu ;)) a to Wy, rodzice! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rekord biły trzy osoby z naszej rodziny Anna, Maja i Piotr. Wszystkie trzy z imienia i nazwiska są wpisane do księgi ;)
      W przyszłym roku bijemy we 4

      Usuń
  4. fajne Dziewczyny! te z pierwszego zdjęcia! wszystkie, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo
      Z Was też są fajne dziewczyny ;) wszystkie bez wyjątku

      Usuń
  5. We Wrocławiu byłam tylko raz, ale mam stamtąd bardzo fajne wspomnienia (koncert Nicka Cave'a i picie piwka na Waszej Starówce) i widać, że trzeba będzie się tam jeszcze kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Zapraszamy. Wrocław z dnia na dzień pięknieje

      Usuń
  6. fajna ta wasza rodzinka...do wroclawia tez mam sentyment choc bylam tam jako mala dziewczynka.. z 40 lat temu...was jeszcze na swiecie nie bylo...gratuluje rekordu..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie