wtorek, 30 maja 2017

Rusałka

W ferworze walki przedświąteczno Wielkanocnej Marzenka spytała czy nie chciałabym przetestować dla niej cudnej urody sweterek. Zobaczyłam, podumałam i zapragnęłam. Potem w ekspresowym tempie przyszły zamówione włóczki i zabrałam sie do pracy.
Sweterek dzieje się praktycznie sam. Długo zastanawiałam sie nad kolorem, ale chyba ta właśnie rusałka troszke do mnie pasuje :)

wzór: Sealky by Marzena Kołaczek
druty: KP 3,75mm 
włóczka: Mirella Włóczki Warmi.

Sweterek bardzo miły i wygodny. Taki w sam raz na wiosnę lub letni wieczór. Polubiliśmy się od razu. Lubię proste, acz eleganckie wzory. Ostatnio ciut we mnie szaleństwa wiec i rozcieńcia po bokach bardzo mi się spodobały.





Nigdy nie myślałam, że będzie mi dobrze w takim kolorze. I patrząc na te zdjęcia stwierdzam, że to był dobry wybór :)

Dziękuję Marzenko za test i piękne zdjęcia w przecudnym towarzytwie. Oby częściej :)


Zapraszam na bloga Magdy


4 komentarze:

  1. Oby! Oczywiście :) Było przemiło i dziękuję Ci za taką piękną wersję Sealky. Kolor absolutnie Twój, musisz iść w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały kolor dla Ciebie :-) Pięknie wyglądasz w swoim sweterku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sweterek i ten kolorek śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie