piątek, 28 lutego 2014

przemyślałam…

… parę spraw podczas tego krótkiego urlopu. Nie miałam okazji nigdzie chodzić, siedziałam w domu z chorym dziecięciem i to tak mnie zmobilizowało by wreszcie się ogarnąć.

Przemyślałam parę spraw robótkowych. Mam nadzieję, że to wyjdzie mi tylko na dobre…

I z tych przemyśleń mi wyszło, że wreszcie powinnam zrobić Małżowi ten jego upragniony, utęskniony sweterek z gruchą. Nie powiem, że nie cierpię. Bo cierpię. Ale jak obiecałam to mu go zrobię, ale zaraz będę musiała zrobić mu coś normalnego żeby wrócić do równowagi psychicznej.

DSC_8385

Z przemyśleń wyszło mi także, że koniecznie musze skończyć brązowy sweterek wg swojego pomysłu. Aż wstyd, że tak długo go robię.

IMG_20140110_194232

Od bardzo dawna leży włóczka na color affection, echo flower shawl i gail.

Zawsze marzyłam żeby zrobić sobie sukienkę, pofarbować wełnę.

Mam tyle pomysłów na sweterki dla dziewczynek, a wiosna za pasem. Sukieneczki też by się przydały.

Chciałabym, żeby wszystko się udało zrealizować

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki i życzę rozciągnięcia doby! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, doba jest za krótka, ja też nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za gruchowy - może i ja sie zmobilizuję bo synowi dawno obiecałam:)
    Czasowstrzymywacz albo zaginacz czasoprzestrzeni też chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za sweter z gruchą - ja też synowi obiecałam- może się zmobilizuję.
    A czasowstrzymywacz albo zaginacz czasoprzestrzeni i mi by się przydał...
    no i kończ swój sweterek bo zapowiada się coś bardzo fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze mój małżonek nie wyraził chęci na takowy sweterek hihi...
    Ja również cierpię z powodu braku czasu. Tyle pomysłów i tak mało czasu na ich realizację.
    Twój sweterek zapowiada się interesująco.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Michał też czeka na swoj obiecany :)
    m.s.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie