poniedziałek, 17 marca 2014

Zephyrus

Żółte słoneczko. Tunika zrobiona już baaardzo dawno temu. Z testami tak to już jest, że niektóre projektantki nie chcą by chwalić się udziergami przed publikacją wzoru. A, że testuję dużo to i mam małe opóźnienia w pokazywaniu.

No ale do rzeczy ;)

DSC_8648

DSC_8646

Wiosenna tuniczka w sam raz dla mojej pszczoły. Dziewczę zadowolone i gotowe na wiosenne harce :)

DSC_8650

wzór: Zephyrus by Elena Nodel

włóczka: Alize Baby Wool

DSC_8652

Bardzo przyjemny wzór. Dziewczęcy. Myślę, że bliżej lata pyknę taką jeszcze jedną dla młodszej.

A tak w ogóle w tym tygodniu będzie promocja. Mam jeszcze dwie skończone rzeczy do pokazania ;)

DSC_8647

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tunika, taka słoneczna. Podobają mi się te ażurowe karczki.
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Testerką być - to jest to :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziewczęca aż miło popatrzeć:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kamizelka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, dziewczęca:) Piękny, wiosenny kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Energetyczna ta Twoja tunika. Na wiosenne klimaty wręcz idealna :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie