sobota, 3 listopada 2012

Sutra

No i jest, oto ona, Sutra. Testowany sweterek dla Lete.

DSC_7037

 

DSC_7039

Już wiem, że to będzie mój jeden z bardziej ulubionych sweterków.

DSC_7112

Jest cudownie przylegający, prosty w swojej konstrukcji i przyjemnie ciepły

DSC_7119

Pomysł z cieniowaniem wpadł mi do głowy dużo później. Pierwotny zamysł był, aby sweterek był w maleńkie paseczki. Jestem zadowolona z uzyskanego efektu.

DSC_7131

Wzór: Sutra by Justyna Lorkowska

Włóczka: Alize Cashmira i Cashmira Batik

Druty: KP 3,5mm i 3,75mm

DSC_7065

DSC_7121

19 komentarzy:

  1. Cieniowanie Ci wyszło pierwsza klasa!
    Oby się dobrze nosił.
    I dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym sweterku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)) I bardzo ładnie w nim wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny :-)
    Ślicznie w nim wyglądasz, a cieniowanie na górze sweterka - genialny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. super! rewelacyjne kolorki!!! bardzo mi sie podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, a kolor super. Rewelacyjnie w nim wyglądasz! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek, ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt wełenki a prosa bluzka zawsze na czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wyszło znakomicie! Świetny pomysł z tym cieniowaniem. Poza tym wyglądasz szałowo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest! podglądam, podglądam, może kiedyś w końcu sama zrobię jakiś taki od góry i bezszwowo... ech... ale kiedyś to będzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sweterek, ja też chcę. Mam pytanko - ile słodkich moteczków Cashmiry pękło na ten cudny wyrób? I jeszcze jedno - piszą że Cashmirę przerabia się na drutkach trochę grubszych, nie było problemu na mniejszym rozmiarze? Marudna jestem, wiem.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na sweterek poszło mi niecałych 5 motków, a jeśli chodzi o druty to ja przerabiam bardzo ściśle, nie lubię luźnych splotów. W robocie włóczka jest sztywna i szorstka a po praniu robi sie miękka i przyjemna. Lubie ją i siegne po nią pewnie nie raz

      Usuń
  12. Dziękuje za wszystkie miłe słowa. Przepraszam, że nie odpowiadam na bieżąco ale ostatnio mam straszny zakręt życiowy i nie wyrabiam sie w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Życzę powodzenia w planach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek piękny i bardzo ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie