niedziela, 18 listopada 2012

Jesień

Ostatnio moją głowę zaprzątają zupełnie inne myśli. Całe szczęście dzierganie pozwala mi wrócić do równowagi i nie oszaleć. Ostatnio podejmujemy bardzo poważne decyzje, mamy zakręcone dni. W duchu modle się, żeby te nasze wszystkie plany udały się.

A jeśli chodzi o mój tryptyk jesienny to powstała jego ostatnia część w postaci cudnego kominka. No teraz mrozy, śniegi i zawieje mi są niestraszne ;)

DSC_7561-1

DSC_7574-1

DSC_7548-1

Wzór: Dripstones Cowl by Justyna Lorkowska

Włóczka: Drops Nepal

Druty:KP

12 komentarzy:

  1. No faktycznie pięknie wpasowałaś się w tą jesień :) Super komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet! Komin rzeczywiście cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Rozjasni nawet najbardziej pochmurny dzien. Ladny wzor i ladnie go wykonalas. Pasuje do Ciebie i moze nawet mowisz tak "czuje sie tak, jakby zawsze ze mna byl". trzymam kciuki wszelkie powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz się wyróżniać w codziennej szarości. Bardzo ładny komplet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny jest kolor tego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaki wyprodukowałaś!! Strasznie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki energetyczny komplet! Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam Pstro http://handmadebypstro.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziemy się zatem wyróżniać i Ty i ja:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny komplet :-)
    Świetny kolor. Pasuje do Ciebie - ładnie Ci w nim :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie