wtorek, 26 czerwca 2012

o marzeniach

Dziś mogę sobie na to pozwolić, dziś jest taki dzień, który skłania  mnie do refleksji. Dziś mogę sobie troszkę pomarzyć, bo dziś są moje urodziny. 18 urodziny + 15 letnie doświadczenie sprawia, że mogę się na chwilkę zatrzymać.

DSC_4651

Marzy mi się spokój, którego na co dzień tak brak, bo człowiek biegnie do pracy, z pracy i nie ma czasu nawet popatrzeć na to jak dzieci rosną. Nie ma czasu pocieszyć się tym, a one tak szybko rosną, dorośleją, usamodzielniają się.

Marzą mi się miękkie motki szlachetnych włóczek, na które normalnie ciągle żałuję pieniędzy, choć wiem, że lepiej wydać więcej na coś porządnego niż potem być niezadowolonym. Ehhh czasami mam ochotę zaszaleć. Kiedyś to zrobię, kiedyś jak będę duża i bogata ;)

Marzy mi się remont kuchni, a w niej piękny nowy piekarnik, żebym mogła piec smakowitości dla mojej rodzinki.

Marzy mi się mały, wspólny biznesik  z moją sis.

Marzą mi się wspólne rodzinne podróże i spacery za rękę.

Marzą mi się jeszcze inne rzeczy, które od razu uznaję za nierealne ;) Szczuplejsza pewnie nie będę, aparatu na zęby pewnie nie założę, domu pewnie nie zbuduję. Ale pomarzyć o nich jest fajnie. Umeblować, rośliny posadzić w marzeniach jest prosto.

No dobra czas sfrunąć z tej chmury na ziemię i do garów i do sprzątania i do nauki.

DOPISEK: Przed chwilką dostałam wiadomość, że są oceny: od promotora dostałam 5, do recenzenta 4,5 a średnia ze studiów wynosi 4,58. iiiiiiiiiiii tak się cieszę

27 komentarzy:

  1. najlepszości urodzinowe! Ty uważaj, bo marzenia lubią się spełniać ;) w końcu od tego są! Życzę Tobie, żebyś była szczęśliwa, kiedy te Twoje się "zmaterializują" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczęśliwa to ja jestem, a marzenia hmmm trzeba je mieć. Tak to prawda, jakby tak się spełniły hmmmm no nie powiem byłoby suuuuper

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :-)
    Żeby Ci się spełniły marzenia :-)
    Dużo dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję
      zdrowie też się przyda, szczególnie w tym tygodniu. najbardziej zdrowie psychiczne musi być w należytym porządku ;)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Niech Ci się spełnią te wszystkie marzenia. To prawda co pisze Agata, że marzenia lubieją się spełniać i wiesz co, najczęściej te, które uważamy za najmniej realne. Wiem coś o tym... Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Spełni się, zobaczysz. Zajrzysz do tego posta za kilka lat i zdziwisz się, jak to się układa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może i racja, za parę lat trzeba będzie zweryfikować te marzenia ;)

      Usuń
  5. Wszystkiego naj, naj :)
    Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin Aniu. Kurdę, jaka Ty młoda i marzysz, jak ja kiedyś.
    Masz pracę, magisterkę ( ja to przeszłam ), ale nie mogłam patrzeć jak moim dzieckiem opiekują sie obce kobiety, a ja w drugim mieście do 19 wieczorem. I pewnie dzisiaj byłabym jakim kierownikiem działu w banku, a jestem konserwatorem powierzchni płaskich w moim domu, służącą dla rodziny i nadal bezrobotną. I nie wiem czy to był słuszny krok.

    TO życzę Ci Aniu abyś wiedziała w życiu co chcesz robić, żebyś dokonywała samych słusznych wyborów, abyś nie żałowała.
    Uważam, że nigdy nie jest za późno aby zaczynać od nowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo za życzenia.
      Ostatnio tak mnie refleksje naszły. Czasami lepiej mniej mieć a więcej być.

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim spełnienia tych marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze :)) Zwłaszcza spełniania marzeń :)) Jeśli o czymś marzysz i podejmiesz działania w tym kierunku, mocno w marzenia wierząc, na pewno się spełni :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Niech Twoje marzenia się spełnią!!! I gratuluję osiągnięć naukowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a jeśli chodzi o osiągnięcia naukowe to jeszcze proszę o kciuki w piątek

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego. Co tylko Ci się zamarzy niech się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! Ja także dołączam się do życzeń moich poprzedniczek: niech wszystko co Ci się zamarzy spełni się!
    P.S. Super wieści z okazji urodzin od promotora. Gratuluję! To co, teraz pozostało tylko przyszykować białą bluzkę i granatowa spódniczkę na obronę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh dziękuję
      białej bluzeczki własnie nie mam, same koszule z dlugim rękawem na ten upał. No trudno. Czarna sukienka, biała koszula, ale nie byłabym sobą jakbym nie włożyła czerwonych szpilek ;)

      Usuń
  12. Wszystkiego naj Aniu. Samych radosnych dni, powodów do szczęścia i czasu na udane projekty! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego!!!! Gratuluję fantastycznych ocen BRAWO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu to jeden z piekniejszych wpisow urodzinowych jakie przyszlo mi czytac!!! sciskam mocno i niech sie urealnia Twoje marzenia natychmiast! iza

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego..pieknie jest pomarzyc bo marzenia sie spelniaja..a szczescie drobiazgi daja...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie