piątek, 8 czerwca 2012

i padło to pytanie…

… które każdego mężczyznę doprowadza do szału. Tym razem młode pokolenie zaczęło interesować się piłką nożną.

Uwaga: każdy facet wścieka sie jak usłyszy takie pytanie od kobiety – CO TO JEST SPALONY?

DSC_4620

No i się zaczęło. Młodzież musiała narysować boisko i zrobić małych piłkarzy.

DSC_4617

Chyba sie udało;)

Ja jakimś mega kibicem nie jestem, ale teraz dla mnie zaczną się prawdziwe nerwy, bo ja lokalną patriotka jestem ogromną. Liczę, że Wrocław będzie pięknie widać w TV, liczę na to, że stadion będzie cudny. Z bliska wygląda super. Mam nadzieję, że w TV też tak będzie wyglądał.

We Wrocławiu teraz leje, z mojego balkonu widać ścianę deszczu. Mam nadzieję, że ten piękny stadion nie będzie skąpany w strugach deszczu.

Zatem zapraszam, trzymajcie kciuki za Wrocław, za moje ukochane miasto, żeby zdał ten egzamin. Organizowaliśmy tyle międzynarodowych imprez, mam nadzieję, że i tym razem ludzie, którzy będą przyjeżdżać do mojego miasta będą czuć tą serdeczność ludzi, otwartość i będą się tu czuć jak w domu.

3 komentarze:

  1. Wrocław to moje rodzinne miasto,które ma to"coś" Na 100% wszyscy przyjezdni będą zadowoleni i pewnie będą chcieli wrócić.Pozdrawiam cieplutko - ela

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam o wroclawiu same dobre rzeczy...duzo sie dzieje i miasto kwitnie...a kibicomania chyba ogarnela caly kraj...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądnęłam mecz na boisku we Wrocławiu. Jest super. Spalony? Ja to wiem może od kilku lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie