środa, 8 lutego 2012

rękawiczki

Zmarzłam w ręce ostatnio  bardzo. Choć mam całą furę rozbebzianych robótek, no po prostu musiałam to wszystko rzucić w kąt i wyprodukować sobie rękawiczki. Nieśmiało, bo nieśmiało, bo to moje pierwsze uznaję niniejsze za bardzo udaną robótkę. Już je uwielbiam i podobają mi się bardzo bardzo.

Ostały mi się dwa moteczki pięknej włóczki Sidar Connemara w kolorze, co go nie umiem nazwać, ale podoba mi sie nieprzyzwoicie ;)

DSC_0327

Druty KP 5mm

wzór darmowy, fajnie napisany, polecam Bella's Mitten by Marielle Henault

Niestety we wzorze są piękne długie. Moje z braków włóczkowych są krótkie, ale i tak je już lubię.

DSC_0322

Szkoda, że jak przychodzę do domu jest już ciemno i nie mam jak zrobić fajniejszych zdjęć.

A tak w ogóle to sesja zaliczona w 100% czyli jestem na OSTATNIM semestrze. Ekstra :)

DSC_0323

DSC_0329

DSC_0328

5 komentarzy:

  1. Jakie ciepluchne. Sama bym pochodziła w takich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o to gratulacje, fajne uczucie być na ostatnim semestrze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaliczenia sesji. Łapawiczki super!!! Teraz już nie zmarzniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa
    To bardzo motywujące

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie