sobota, 20 września 2014

Old Loves, New Flames

Tak jak obiecałam z miłą chęcią przedstawiam moją nową chusteczkę. Nieskromnie powiem, że jest hitem ostatnich dni. Nie wiem jak to sie stało ale wyszła mi mega ogromna bo ma ponad 220cm długości i przez to jest moim ukochanym szyjomotaczem porannym. Ranki są chłodne a jak wracam z pracy jest gorąco więc łatwo schować ją do torebki. Cieplusio i przyjemnie. No dobra dość gadania, czas na konkrety i zdjęcia. Wzór testowałam dla Justyny i opublikowany jest w przepięknym e-booku. Serdecznie polecam i zachęcam bo są jeszcze cudne sweterki. Ostrzę druty już na nie ;)

DSC_1168 wzór: Old Loves, New Flames by Justyna

włóczka: Drops Fabel

druty: KP3,5mm

DSC_1191 DSC_1195

DSC_1254

DSC_1256

DSC_1250

Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia jutro w Krzywym Kominie :)  

11 komentarzy:

  1. Faktycznie wyszła Ci przeogromna :)) Jest śliczna i te kolory. Po raz kolejny Fabel mnie zaskakuje. Chyba i ja się na niego skuszę i dziabnę sobie jakąś chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta jesienna ;) Bardzo ładne kolorki.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialna, piękna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne, fajne połączenie kolorów a z włóczki nie miałam jeszcze okazji dziergać, choć przy jakiejś tam promocji zastanawiałam się nad nabyciem jej w celach czysto skarpetkowych, nie mniej obiecałam sobie wypróbować możliwie wszystkie włóczki garnstudio, więc co się odwlecze... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta powstała :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, ciekawa a zarazem nieprzekombinowana. Bardzo twarzowe kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała sesja - ale dziś to tak raczej na boisku do siatkówki :-)
    Chusta super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Wspaniała chusta w pięknych kolorach :-) A na e-book Justyny to i ja ostrzę druty... ;-) Podoba mi się wszystko w nim.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chusta w bardzo przyjemnej kolorystyce. Takie duże bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie