środa, 14 maja 2014

się robi i się czyta #2

Też tak macie? Kurka ta pogoda mnie wykańcza. Jestem non stop zmęczona. Burzowa pogoda jest zupełnie nie dla mnie.  Ukochany mój małżonek wyjechał w delegację to mam teraz mniej czasu na dzierganie, bo dzieciarnię trzeba ogarnąć i w ogóle w pojedynkę bida. No ale mam maleńką zajaweczkę ;)

DSC_9082

Asia poprosiła mnie o przetestowanie sweterka. Się zgodziłam i powoli dłubię.

Czyta się też Kamieniarz Camilli Lackberg. Lubię tą sagę i kiedy tylko mam chwilkę łapie za książkę.

Wybieram się na nocne dzierganie do e-dziewiarki 17 maja na 20:00. Ktoś jeszcze idzie?

Buziaki

11 komentarzy:

  1. Pięknie wychodzi Ci ta włóczka w robocie! Ach, już czuję, że będę zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! Dziewczyny wykończycie mnie tym Nelumbem, kolejne w drodze:) Pięknie wychodzi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O u mnie też Kamieniarz!:)
    Piękną włóczką robisz piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie te wzory wychodzą z Twojej włóczki :) Oj, będzie piękne Nelumbo :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek będzie z pewnością piękny! Jeszcze z takiej włóczki, ach! Czekam z niecierpliwością na to, kiedy go pokażesz :) Ja z kolei lubię, kiedy mój mąż dokądś wybędzie, bo dzieciaki łatwiej mi wtedy w ryzach trzymać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idę, ja !!! :) fajnie, że też się wybierasz :)
    Włóczka cudna a z tym wzorem to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny kolor a sweterek na pewno bedzie rewelacyjny, choć i tak nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  7. Pięknie się zapowiada! I ten kolorek, mrrrr.... :) Miłej zabawy na spotkaniu! Szkoda, że do Wrocławia tak daleko :( A, no i zapomniałabym o "Kamieniarzu" - moim zdaniem bardzo dobra część! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, cudnie to wygląda, uwielbiam takie kolory!
    A w sobotę wybieram się oczywiście :)
    Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejna testerka przestała być anonimowa :) Piękny będzie ten esmeraldowy Nelumbo ! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor ma ta włóczka. Będzie piękny sweterek.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie