poniedziałek, 20 stycznia 2014

czapek potrzeba więcej

Zima coś się spóźnia a ja czapek dzieję na potęgę :)

Pierwsza – różowa, chyba moja pierwsza taka bardziej smerfiasta. Lubię ją, bo nie obciska mi tak bardzo głowy i nadaje się na dni bezwietrzne :) Zdjęcie robione na samym czubku Szrenicy jednak pokazuję ją dopiero dziś.

DSC_7938

Wzór testowany dla Justyny, jak zwykle świetnie rozpisany

Wzór: Snowbound by Justyna Lorkowska

Włóczka: Drops Lima

DSC_7941

Małżonek mój kochany mówi do mnie “zrób mi czapkę pasującą do komina” – no mówisz i masz:)

DSC_8183

wzór: własna wesoła twórczość

włóczka: YarnArt Magic i Charisma

DSC_8184

Odkąd kupiłam sobie w e-dziewiarce urządzonko do robienia pomponów to kocham to zajęcie, tym bardziej, że małżonek zażyczył sobie pomponik do czapki. Wcześniej to była istna kara.

DSC_8178

Nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona z tego projektu, tym bardziej, że Maja złożyła już sobie u mnie zamówienie na taką.

A tak w ogóle to wzięłam sobie dziś specjalnie urlop, żeby pójść do chirurga stomatologicznego na konsultację. Dobrze, że jestem osobą niezwykle cierpliwą, bo gdyby nie to to myślę, że państwowa służba zdrowia wykończyłaby mnie z miejsca. Bardzo się cieszę, że jestem osobą zdrową i, że moje dzieci są zdrowe i nie mają większych problemów. Jakbym się chciała leczyć na Fundusz to chyba urlopu by mi nie starczyło na stanie w kolejkach.

Tylko powiem, że przyszła starsza pani z bólem zęba – widać, że cierpi, że dziąsło zaropiałe i spuchnięte. Możliwa wizyta – marzec.

Dobrze, że ze mną wszystko ok i cały dzień – mocno deszczowy wrocławski dzień – mogłam wykorzystać na gotowanie, kończenie robótek i inne przyjemności.

Pozdrawiam Was ciepło i bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie. Sprawia mi to masę radości.

20 komentarzy:

  1. Piękna czapka, jak pisałam - sprawię sobie taką:).
    A pompon wyszedł prześliczny, jak i cały męski komplet.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne czapki, różowa ma bossski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki super, ale różowa ma bosssski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki super a pompon pierwsza klasa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. tjaaa, no leczyć się na NFZ to trzeba być zdrowym jak kuń i mieć nerwy ze stali...
    boskie czapy, a urządzenie do pomponów możesz przybliżyć? ;-) bo ja robię takie oszukane, nawijać mozolnie na wycinanki nie mam cierpliwości i stąd w mych czapach warkoczyki i inne kicotki ;-)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ściskam - zapraszam do poczytania następnego posta o urządzonku do pomponów

      Usuń
  6. Różowa ma bardzo ładny kolor i wzór, męska też fajnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapy! Szczególnie ta męska mi przypadła do gustu, śliczne kolory no i ten pompon… :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czapki! Pompon rewelacyjnie piękny, od razu rzucił mi się w oczy, zanim jeszcze o nim przeczytałam. Nie wiedziałam, że są urządzenia do robienia pomponów, muszę sobie obejrzeć, na czym to polega :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a są urządzonka - zapraszam do przeczytania następnego posta

      Usuń
  9. świetne czapki ;) różowa bomba!
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapki wg Justyny nie zawodzą - kolejne potwierdzenie w fantastycznym kolorze:)
    Czapka mężowska też świetna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie