sobota, 12 października 2013

zaległe zaległości

Normalnie wzięłam i zapomniałam się pochwalić nową chustą. Nosze ją już ponad miesiąc. Dziergała się od wiosny i wreszcie skończyłam i z miejsca polubiłam.

DSC_5191

DSC_5194

wzór: Summer Flies by Donna Griffin

włóczka: Zitron Trekking Hand Art

druty: KP5,00mm

Sesja chustowa odbyła się przy okazji ślubu znajomych. Było cudnie. Państwu Młodym życzę mnóstwa uśmiechu, szczęścia i spokoju. Spełnienia marzeń i długich wspólnych lat razem.

A to święta trójca ;) przed USC

DSC_5294

Chwila stresu a potem juz tylko tańce i zabawa :) Uwielbiam chodzić na wesela

DSC_5580

Najlepsza zabawa zawsze jest z małżonkiem :*

DSC_5832

No i jedno z moich ulubionych: ja i moja naj psiapsióła – dziunie pierwsza klasa

DSC_5983

Ehhh super było

DSC_6052

A na koniec jeszcze troszkę chustki z poprawin ;)

DSC_6204

DSC_6238

19 komentarzy:

  1. chusta fajna, ale modelka szałowa! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, wyglądałaś bosko! Bardzo podają nie też włosy - powinnaś tak upinać. Pięknie.
    I chusta też fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś dziękuję za miłe słowa :) Muszę Cię zmartwić włosy to nie moja zasługa a misternie wyczesana konstrukcja przez moją ulubioną fryzjerke Luizę. Ja mam strasznie cieńkie włosy jak dziecko i hmmm na coedzień to się chyba nie da ;)

      Usuń
  3. Jaki radosny post, ale chusta jaka ładna! Te odcienie różu wybitnie Ci służą, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W zeszłym roku atakowały mnie zewsząd zielenie teraz różowy i fioletowy zerka na mnie z każdego motka

      Usuń
  4. I całe szczęście że się pochwaliłaś bo chusta jest tego warta by ją pokazywać .
    Widzę że zabawa była szampańska , nie ma jak doborowe towarzystwo .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda impreza była fantastyczna. Przetańczyłam całą noc z ukochanym małżonkiem ojjjj dawno już tego nie robiłam, a szkoda bo świetnie się razem bawimy, trzeba to kiedyś nadrobić

      Usuń
  5. Jestes dosc sporych rozmiarow, wiec pomimo ze masz bardzo zgrabne nog twoja weselna sukienka jest zbyt krotka. Wygladzasz w niej niezbyt korzystnie. a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeeee tam. Ocena na podstawie jednego zdjęcia... Ja jestem bardziej kompetentny w tej materii i stwierdzam, że rozmiar jest ok, sukienka jak najbardziej ok (widziałem na żywo), co do nóg nie będę dyskutował, bo się zgadzam :-D

      Usuń
    2. anonim niech zacznie przegladac magazyny dla anorektykow i nacieszy swoje oko koscmi powleczonymi skora. Ania jest mega piekna i wyglada pieknie!

      Usuń
  6. Chusteczka śliczna Aniu, a Twoja przyjaciółka wygląda, jak Twoja siostra.Byłam pewna, dopóki nie przeczytałam. Jesteście nieziemsko podobne. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do przyjaciółki to wszyscy nam to mówią ;) kiedyś pani w piekarni spytała nas czy jesteśmy siostrami bliźniaczkami - ryczałyśmy ze śmiechu prawie turlając się po podłodze. No cóż z kim przystajesz takim sie stajesz ;)

      Usuń
  7. Chustka śliczna a sesja zaje fajna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta w takim żywym kolorku.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta śliczna:) Zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super chustka, ale modelka jeszcze lepsza :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie