środa, 13 lipca 2016

Behind My Back

Tak jak obiecałam :) Jest. Drugi skończony sweterek. Piękne okoliczności przyrody i uprzejość fotografa sprawiły, że hurtem powstały zdjęcia zaległych udziergów. 




Wzór dobrze znany i lubiany. Choć ciut przeze mnie zmodyfikowany. Przede wszystkim zrobiłam rozmar mniejszy, bo chciałam żeby bluzeczka była bardziej przylegająca. No i co widać na pierwszy rzut oka są krótkie rękawy. :) 


wzór: Behind My Back by Justyna Lorkowska
włóczka: Drops Merino Extra Fine
druty: KP 4mm


Uwielbiam góry, uspakajają mnie, wyciszają, sprawiają że mogę swobodnie myśleć.
Szklarska Poręba :) moim okiem




Serdecznie chciałabym podziękować za wszystkie ciepłe i bardzo życzliwe słowa. Bardzo wiele dla mnie znaczą. Dziękuję jesteście wielkie :)

A następnym razem pokażę małe zajawki, bo ciągle coś tam powstaje niespiesznie hihih

10 komentarzy:

  1. Kolejny piękny sweterek, Aniu. Szklarska jest mega fajna. Tęsknię za nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) W Szklarskiej Porębie byłam będąc dzieckiem, dzięki Twoim pięknym zdjęciom zapragnęłam zobaczyć ją jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek. Bardzo mi się podoba i wzór i kolor.
    Często bywam w górach,a to za sprawą swojej drugiej Połowy, organizatora wszystkich wspólnych wypadów. Ślubny uwielbia łazić po górach a ja razem z nim :)
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejny fantastyczny sweterek :-) Piękny kolor i świetny wzór.
    Cudne widoki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dzisiaj leje. Patrząc na twoje zdjęcia namacalnie czuję ciepło, słońce i spokój. Fotograf się spisał. Nie mówiąc o tobie, bo sweter idealnie do ciebie pasuje i jest pięknie wykonany:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny fantastyczny udzierg! Włoczka bardzo ładnie eksponuje wzór listkowy. Bardzo "do twarzy" Ci w tych niebieskościach! Ale masz fajnie w tych Górach. Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweterek i świetne, staranne wykonanie. Kolorek wprost mnie urzekł, bo kocham wszystkie niebieskie. Pozazdrościć widoków...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota Aniu! Widoki zapierają dech.

    OdpowiedzUsuń
  9. W górach byłam raz w Świeradowie i bardzo miło wspominam tą wycieczkę. Sweterek wyszedł bardzo fajnie, dobrze, że zrobiłaś dopasowany! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie