poniedziałek, 14 września 2015

wakacyjnie

Już połowa września, a ja dopiero powoli sie odgrzebuję z powakacyjnego zamieszania. Młode moje kochane poszły do szkoły. Starsza już 6 klasa, mała to dumny pierwszak – sześciolatek. Zobaczymy czy wszystko ogarniemy. Nie jest łatwo, ale dam radę.

W zasadzie do napisania tego posta i odkurzenia bloga zmobilizowała mnie Justyna Lorkowska, gdyż opublikowała dziś wzór na przemiłą chusteczkę, którą miałam przyjemność testować dla niej.

DSC_2906 

wzór: High Tide by Justyna Lorkowska

druty: 3,75mm i 4,00mm

włóczka: Alpaca Drops

DSC_2905 Chusta na wakacjach była idealnym rozwiązaniem. Nadmorska bryza czasami bywa chłodna, a jak się tak owinęłam to od razu było milej. Uwielbiam ją. Jest długa, wielka i można się nią omotać. Jesień niech sobie przychodzi :)

DSC_2904 Zdjęcia zrobione zostały w mojej najbardziej ukochanej na świecie Juracie. Obiecuję, że foto relacja z wakacji będzie wkrótce, bo nawet udało mi się skończyć parę projektów :)

Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że Cię zmotywowała, bo masz się czym chwalić.
    Zdecydowanie fajna chusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta chusta, bardzo mi się podoba dobór kolorów :)
    Wzór od razu zwrócił moją uwagę, mam go ochotę natychmiast wrzucić na druty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest i kolorystyka świetna. Kolory super plażowe, a jednak jak wspomniałaś o jesieni, to mi wyszło, że też bardzo pasuje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała chusta w cudownych kolorach :-) Rewelacyjny wzór.
    Piękne zdjęcia... fantastyczne wspomnienie wakacji :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ma kolorki. kiedyś się za taką zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chust nigdy za wiele prawda? :) Bardzo fajnie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna chusta wyszła, ciekawe połączenie kolorów.
    No to odpoczywałyśmy można by rzec po sąsiedzku :) Ja byłam w sierpniu na Helu.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. mam chrapkę na tą chustę:) i bardzo mi się podoba jak zestawiłaś te kolory choć paradoksalnie nie są moje:) tak czy inaczej - jest świetna:)
    Pozdrawiam już jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie