sobota, 27 października 2012

Polska

Mała zmiana planów. Drugą częścią jesiennego tryptyku miał być piękny kominek pasujący do czapki, trzecią natomiast mały bonusik w postaci rękawiczek do kompletu. Jednak dzisiejszy pierwszy śnieg troszkę zweryfikował moje plany odnośnie całości. Na szybkiego musiałam skonstruować rękawiczki pasujące do całości. Moja całkiem totalna improwizacja z zaczerpniętym wzorem warkocza z czapki z poprzedniego postu :)

DSC_7445

Wyszły tak jak chciałam. Idealnie pasujące na moje wąskie dłonie :)

DSC_7443

DSC_7441

Wzór: wesoła twórczość własna z wykorzystaniem wzoru warkoczowego z czapki

Włóczka: Drops Nepal

Druty: KP4,00mm i 4,5mm

Kolejna, ostatnia część tryptyku jesiennego w przyszłym miesiącu ;)

Zima w tym roku będzie miodowa.

8 komentarzy:

  1. piekne :) podoba mi sie sposob w jaki jest wrobiony kciuk

    OdpowiedzUsuń
  2. I zdążyłaś na pierwszy śnieg. Cudne rękawiczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Powinnaś napisać wzór, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Napisz wzór w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Tak jak pisały wcześniej dziewczyny, spróbuj napisać wzór w wolnej chwili! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wszystkie miłe słowa :)
    Mówicie, że powinnam napisać wzór hmmmm a ja to potrafię? Notatki jakies robiłam, no pomyślę nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet zrobiłaś! Z takim kolorem nawet w szare dni będziesz miała trochę słońca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie